لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
پیروزی ترسناک در تورین ( یوونتوس 2 - 1 دورتموند )

پیروزی ترسناک در تورین ( یوونتوس 2 - 1 دورتموند )

شاگردان الگری در یک بازی سخت و فیزیکی موفق شدند حریف آلمانی خود را شکست دهند و در انتظار دیدار برگشت در کشور آلمان باشند تا سرنوشت نهایی این بازی رقم بخورد.

یوونتوسی ها با ترکیب بوفون - اورا - کیه لینی - بونوچی - لختشتاینر - پیرلو - مارکیزیو - پوگبا - ویدال - موراتا و توز به میدان آمده اند.

بازی همانطور که پیش بینی می شد با سرعت بالایی آغاز شد و یوونتوسی ها با تعداد نفرات زیادی به سمت دروازه ی حریف حمله ور شدند و دورتموندی ها در دقایق ابتدایی تنها نظاره گر بازی یووه ای ها بودند.

این دقایق به دقت سپری شد و یوونتوسی ها موفق شدند بر روی یک کار تیمی به زیبایی دروازه ی حریف را باز کنند و یووه به گلی که شایستکی آن را داشت رسید.

اما این گل دوام زیادی نداشت و دورتموندی ها خیلی زود توسط رویس دروازه ی بوفون را باز کردند، البته اشتباه مرگبار کیه لینی در خط دفاعی باعث شد تا این گل وارد دروازه ی یووه شود.

بعد از این گل نوبت به دورتموند رسید تا بازی را در دست گیرد و سعی در کنترل بازی داشته باشد و به یووه اجازه ی بازیسازی و تدارک حملات بعدی را ندهد و در این دقایق یووه تماشاگر بازی تیم حریف بود.

تعویض پیرلو به دلیل مصدومیت شوک بزرگی برای یوونتوسی ها بود و الگری مجبور به بیرون کشیدن پیرلو از زمین بازی شد و پریرا وارد بازی شد.

بازی به دقایق پایانی نیمه ی اول نزدیک می شد که یوونتوس حرکتی همانند گل اول خود ترتیب داد و موفق شد این بار توسط موراتا دروازه ی دورتموندی های زرد پوش را باز کند.

در نیمه ی دوم یوونتوس اگر قدر موقعیت های خود را می دانست، نتیجه ی بسیار بهتری رقم می خورد و یووه با خیال راحت تری به دیدار برگشت قدم می گذاشت.

با این اوصاف یوونتوسی ها پیروزی ارزشمندی را در زمین خود به دست آوردند و می توانند با یک تساوی در خاک آلمان به مرحله ی بعدی رقابت ها بروند.

نیمه ی دوم یوونتوس برتری خفیفی به حریف خود داشت و دورتموند که نیاز به گل داشت سعی می کرد با نفرات بیشتری به سمت دروازه ی یووه حمله ور شود و همین موضوع سبب شد تا یووه در ضد حملات بتواند موقعیت های خوبی را خلق کند.

ضربات توز و پریرا با کمترین فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت تا یووه نتواند گل های خود را به عدد 3 افزایش دهد و در نهایت بازی با همان نتیجه ی نیمه ی اول به پایان رسید.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: